zaterdag 21 januari 2012

Today's Quote

http://cuteskirtsandteeshirts.tumblr.com/post/16217406597

Ik weet het ik heb de laatste tijd niet zoveel gepost. Dat komt omdat ik laatst een nieuwe outfitpost wou doen en er achter kwam dat mijn limiet overschreden was. Hier was ik echt pissed om dat betekend dat ik bij moet gaan kopen of een andere blog moet aan gaan maken om ongelimiteerd foto's erop te kunnen zetten. Dat laatste ben ik dus van plan! Als ik een nieuwe blog heb (denk wel dat dat even duurt i.v.m. heel veel huiswerk en examens) dan post ik dat natuurlijk hier op en kunnen jullie me daar verder volgen! Hou dus in de gaten wanneer ik mijn nieuwe blog post!

Ik hoop dat jullie het geduld kunnen opbrengen tot ik een nieuwe blog heb!

Veel liefs
Loes

p.s. Dreams don't work unless YOU do!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten